Friday 24 October 2014

amarres de amor caseros

Ser unha ama de casa é unha das tarefas máis importantes que eu xa tiven , porque Deus me confiou con outro ser humano para levantar  a  El. Ser pai é unha responsabilidade enorme tal e nós nin sequera entender iso , ata que  young man  empurradas para  the  posición de elevar os nosos bebés. Deus permitiu -me o privilexio de asistir meus bebés medran, rir, xogar e aprender , así como levando- me alegría, impulso e lotes e lotes de bendicións.amarres de amor caseros

Cando eu me fixen unha nai de dous bebés , eu non quería cambiar los para acollida de nenos todos os días, mentres eu corría para o traballo. Non quería perder todo primeiros momentos da vida dos meus bebés como sorrir para min cando alimentándose os , rindo cando eu fixen unha cara divertido ou cóxegas eles, engatinhando ou rolando  not any  chan de asombro que eles poderían facer todo si, de pé e tentar facelo desde unha peza de mobiliario  the  outro de forma independente, alimentando -se con unha culler e, finalmente, orgullosos de si mesmos para facelo , dando os seus primeiros pasos con entusiasmo , e así por diante.  an  lista vai sobre e sobre. Por que eu ía querer perder todo isto? Eu  young man   an  súa nai, e na miña opinión, ninguén pode realmente tomar o meu lugar.amarres de amor caseros

Ser unha ama de casa me permite o privilexio de influír  a  vida dos meus bebés, de moitas formas.  the  medida que os días pasan , podo ensinar -lles o amor de Deus , demostrando paciencia e bondade , mesmo cando eles non están nun bo estado de espírito ou simplemente mal humor . Os meus accións falan  the  eles polo xeito como eu reajo aos problemas e circunstancias que evolucionan. Eu explotar cando  As  cousas van mal ? Eu berrar ordes ou calma dar unha orientación ? Esas cousas  son  tan importantes para o modo como os meus bebés van reaccionar á vida si.

Ser unha ama de casa tamén dá meus bebés unha estabilidade emocional. Recordo cando era un neno ; miña nai tiña que traballar, porque era unha nai solteira crear nove fillos soa. Isto definitivamente non era unha tarefa fácil para ela , e eu  a great  respectaba ; non tanto como un neno , porque eu non entendía por que estaba case na casa. Pero eu respectaba máis cando me fixen un adulto con bebés min. Os meus bebés necesitan que  the  estabilidade de ter alí cando queren xogar, aprender, ou só porque me aman e simplemente precisa de min alí. Este lazo emocional está conectado  a great  medida que medran xuntos.

Son moi grata ao Señor por permitir -me  the  capacidade financeira para estar na casa cos meus bebés. Si, meu home e eu tiven que cambiar o noso orzamento algo e desistir de algunhas cousas ; pero , en retrospectiva, foi todo vale e entón algúns. Eu creo que é só unha cuestión de o que é máis importante para  an  miña familia  --  todas  In the same way  cousas materiais que  an  vida  nine  para ofrecer , ou simplemente , un emocionalmente estable e amoroso fogar.
                                                                                                                                                                                                            

No comments:

Post a Comment